Strona Główna download Opowieści O Nas O Nas

wtorek, 21 sierpnia 2012

EG6 JUST KICKED IN YO !

                                                                             Hejka

Kolejny post, kolejny temat :) Dzisiaj o JDMie, a konkretniej o mojej Hondzie Civic.
Jest to  Civic EG6, wersja topowa takich modeli jak właśnie EG6, jest bardzo mało w Polsce, ja swój sprowadziłem z Kanady, wersja wyposażenia VTI, silnik B16A2 - 160 KM, mocny, ale i tak potem były mody. Wyposażenie najbogatsze w Civicach (klima, ABS, poduszka, elektryka) Auto kupiłem w zeszłym roku, od tej pory bardzo dużo się zmieniło, wpadły mody na silnik (kompresor Eaton M45, Intercooler AEM, wydech Apex) jak również na nadwozie (dokładki, duperele we wnętrzu :D)
Auto wygląda teraz może nie oszałamiająco ale ładnie i wzbudza podziw ludzi :).
Zajęło drugie miejsce na Tuning Show 2012 oraz Tuning Show Lato 2012. Wśród forumowiczów auto również znajduje wiele pochwał :)
Oceńcie auto i jeśli chcecie skomentujcie je :)






POZDRAWIAM, KACPER

3 komentarze:

  1. Ooo tak... Prawdziwa Civica.Moja się umywa co do wyglądu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Generalnie cała Honda piękie zrobiona :D Jest jednak coś co mi się nie podoba...a mianowicie kierownica nie wygląda zbyt ciekawie. Może z forzy weź model ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie chciałem model kierownicy z poduszką z Forzy nawet jeśliby była z Acury, ale nigdzie jej nie mogę znaleźc :/

    OdpowiedzUsuń