Strona Główna download Opowieści O Nas O Nas

poniedziałek, 1 października 2012

Nowy silnik

Po dość długich poszukiwaniach udało mi sie znaleźć nowy silnik do Fiata. Jednostka napędowa wraz ze skrzynią biegów została wzięta z Audi S3. Generuje moc 224 koni mechanicznych. Osiągów jeszcze nie testowałem. Ponownie zmieniłem kolor, gdyż żółty lakier zaczął się łuszczyć. Z racji tego iż poprzednia powłoka była na gwarancji, za tą nic nie zapłaciłem. Obecnie Palio jest białe z czerwonymi lusterkami. Kupiłem również nowe felgi od Fiata 500. Wymiana była konieczna, ponieważ stare mi ukradli. W niektórych miejscach dałem logo włoskiej firmy Abarth. Teraz samochód wygląda lepiej niż poprzednio. Niestety, jak to we włoskich autach bywa, miewają niekiedy problemy z elektyką. U mnie padło radio. Jutro jade po nowe. W planach nowy tłumik i chip.


1 komentarz:

  1. Kurka, coraz lepiej, dałeś shader na felgi, bo jakoś nie naturalnie świecą :)

    OdpowiedzUsuń